loading...
سانگ سرا | دانلود آهنگ های شاد و جدید ایرانی
الناز بهادری بازدید : 32 شنبه 05 شهریور 1401 نظرات (0)

? ? ? متن کامل شعر این موسیقی ? ? ?

میدونم ته قلبت منم

 تو اونوری ولی من هنوز اینورم

ولی هیچجوری نمیمونه زیاد

یه روزم هست که تو بغل تو میپرم

هنوزم تو شبام . فکر تو رو که میکنم میره هر غمی

کی میتونه مثل مادر بشه مثل تو شه عاشق و دوست داشتنی

هر جام باشی پیدات میکنم

توی قلبم دریات میکنم

آرزوم دیدن اون صورت مثل ماه توئه

قلب من هر جایی باشی همراه توئه

 

 

انیمیشن پسر دلفینی علیرضا طلیسچی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 1,722
  • بازدید کلی : 5,402