loading...
سانگ سرا | دانلود آهنگ های شاد و جدید ایرانی
الناز بهادری بازدید : 75 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

? ? ? متن کامل شعر این موسیقی ? ? ?

تا نگام میکنی می فهمی به چی فکر میکنم

همه میگن میری از یادم اینا فکر میکنن راست میگفتی بری دق میکنم

دل من با تو خوشه تنها بشی تب میکنم

تو رو از دور میبینم مومو مرتب میکنم الکی حواسمو سمت دیگه پرت میکنم

دل من برا تو چه شب آرومی

بده من دلتو تو چقد خانومی

واسه دیدن تو میگیرم مهمونی

تو بهم بگو خب…

 

دانلود آهنگ زانکو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 1,719
  • بازدید کلی : 5,399